"Poetry doesn't have to ryhme, it just has to touch someone where your hands couldn't"

Saturday, December 17, 2016

Kerja menaip

Assalamualaikum.

As a student i know what student needed, So here i want to do some 'job' for make things easier. 

Sesiapa yang perlukan pertolongan untuk menaip, mendesign boleh dari hasil kerja saya, yes saya sedia memberi khidmat. Well! Now im free sebab dah habis belajar, So im here for doing a good job. 

Saya mahu mencari peluang untuk membantu mereka yang kesuntukan masa untuk menaip dokumen, jurnal, laporan, surat, buku, kertas kerja, artikel, karangan, novel, apa sahaja bentuk dokumen serta membuat slide show presentation (ikut idea kreativiti saya pun boleh), design by photoshop dan cover page (segala bentuk design) boleh untuk saya lakukan berdasarkan pengalaman saya semasa belajar. Saya pelajar dari bidang visual art from IPG. So trusted person okay :)

Software yang boleh saya kendalikan dan gunakan untuk job ini adalah microsoft words, microsoft power point, adobe photoshop, adobe illustrator sahaja. Ini software yang betul saya pakar dan kuasai. Bila kita mahir dengan software yang kita guna, so kerja lebih mudah.

Sebarang permintaan sendiri atau idea sendiri boleh turut dipertimbangkan. 
Sebarang pertanyaan terperinci boleh terus hubungi saya seperti tertera di bawah :

Nom telefon (whatsapp/telegram) : 0172981940
Gmail : nawwa4993@gmail.com

Sebelum itu, harga setimpal dengan design atau kerja yang diberikan. Dont worry niat untuk membantu dan mengisi masa terluang dan untuk tajamkan skills yang ada sebeum mereput. So gais do contact me okay?


Thank you.


No comments: